WAVE TO THOSE HATERS

// jeans, bikbok // skinnväst, romwe // väska, complement/åhléns // basic tröja, H&M // armband, lindex & guldfynd // skor, converse //

Äntligen har mitt paket från romwe trillat ner i brevlådan! Likaså min beställning från asos. Det är ett par små försenade födelsedagspresenter det handlar om. Resten lär dyka upp här så småningom. Apropå födelsedagspresenter så är det precis vad ett av armbanden samt väskan på bilden är. Vilka fina vänner som vet precis vad man vill ha!

Annars då? Allt bra med er? Med mig har det varit bättre. Har känt mig rätt låg de senaste 3 veckorna och min sk förkylning vägrar ännu att ge upp. Jag har fått både diagnos öroninflammation och halsfluss, men ingenting av det stämde tydligen. Det visade sig bara vara ett virus, så det enda jag kan göra är att hålla ut tills det går tillbaka. Jag vantrivs i dessa situationer, då man är helt handikappad och enda valet är att sitta och titta på. Nåja, efter 3 veckor kan det inte vara långt kvar tills det vänder, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0