19e juli

Finns inget skönare än att vakna på morgonen och inse att man är hemma i sin egna säng, speciellt när man har varit borta ett tag. Så det var rätt svårt att gå upp, men jag lyckades iaf gå och äta frukost, sen kröp jag ner i sängen igen med datorn. Hade en del att kolla, typ 80 inlägg på bloglovin och på bdb och facebook. Har kollat allt sånt nu iaf.
Idag har jag inget speciellt planerat. Nu äre typ inga som är hemma heller, mitt i sommaren. Packa upp o så måste man ju alltid göra. Vi ska åka till landet nån gång snart också, men det blir nog om några dagar för imrn ska vår båt i på verkstad. Det är någon som har stulit vårat reglage till båten medan vi var borta, spaken som man gasar med. De hade klippt av kablarna från motorn till reglaget och sen skruvat bort det, och den hade gjort det på flera båtar som hade just yamaha-motorer. Så nu går det inte att köra båten alls, så dom måste boksera den med hjälp av en annan båt och sen ta upp den och lämna in den.
Nu ska jag packa upp, hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0