emilia♥anna

Badade med anna i ån, det var faktiskt varmt ju :o Haha, första gången jag badar i ån i år (a) Men har faktiskt badat på landet ;) iaf. Va hos anna typ hela dagen sen. Satt vid datorn, åt och tog kort (i) Och så skrev jag allt som anna sa, vilket blev rätt kul ;d *sitter vid datorn, spelar ngt spel* "Är ormen kvar? Ska du inte äta något? Köp den där. Ät då? Jag mst köpa mat. Jag har inte råd med mat. Ååh. Den vill ha mat.  Jag loggar ut nu. Nu loggar jag in. Asså jag vill äta något. Titta! det finns mat! Jag vill fortfarande äta något. Något gott!" Hahah.
Nu ska jag packa. Jag blir alltid typ upphetsad och känner att jag måste ha jätte koll på allting så fort jag ska packa, och så går igenom packlistan hela tiden om och om igen. Men nu ska jag börja iaf.
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0