it continues

Jag fortsätter att tipsa som klänningar för student, skolavslutning, konfirmation osv. Denna gång har jag valt ut ett par fina klänningar från Nelly.se.
Jag blev helt kär i alla dessa klänningar! Alla är ju helt perfekta för lite festligare tillfällen i sommar. Ljusa, korta och söta.
Börjar känna att det kommer bli väldigt svårt för mig att kunna bestämma mig för bara en av alla de jag har valt ut, och jag har ändå inte kollat på alla hemsidor. Herregud, hur ska det gå? Det finns allt för många fina!
Tidigare inlägg om olika sommarklänningar för fest, skolavslutning, student mm hittar ni HÄR, HÄR och HÄR.

Kommentarer
Postat av: Thingsbyus

Hej! Kika gärna in på vår blogg där vi säljer fina egendesignade smycken! :) Vi har nu fått in de efterlängtade earcuffsen! Hoppas du hittar något du tycker om :) Kram!

2011-04-05 @ 22:23:05
URL: http://thingsbyus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0