preparing

Här kommer fler söta klänningar, för student, skolavslutnig osv. Dessa kommer från Forever21.
Har ni någon favorit bland dessa?

Jag tycker att den näst sista var allra finast, riktigt söt och perfekt för skolavslutning! Sen måste jag säga att den sista var riktigt fin också. Gillar verkligen modellen, och jag tycker det var liten synd att den inte fanns i vit eller ljusrosa, men om man vill så kan man ju faktiskt köra på den här mellanrosa färgen också. Bara för att många kanske har ljusa färger på skolavslutning och student så betyder det ju inte att man kan bryta av med en lite starkare färg. Denna rosa är ju ändå inte extremt stark, utan den passar bra tycker jag.
Inlägg där jag tidigare tipsat om klänningar hittar ni HÄR och HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0