10 augusti 2011

Ojojoj, vilken dag det blev igår! Resan till Stockholm var inte den smidigaste jag varit med om. Knappt att ni orkar höra på allt tror jag. Förseningar, inställda tåg, bombhot, ersättningsbussar och tillslut en framkomst 4 timmar senare än planerat. En fet high five till SJ!

När vi väl kom fram så hade vi en riktigt trevlig dag på stan i alla fall, trots att jag bara ahde sovit 3 timmar under natten, haha. Vi knallade runt och kikade i affärer, fikade och hade mysigt. Dock blev det en aning stressigt tack vare förseningen, och precis som många andra gånger så hade jag inte riktigt turen på min sida. Hemresan gick bra i alla fall, och jag kan säga att jag somnade som en stock direkt när jag lagt huvudet på kudden.

Nu har jag en del att fixa här, och lite senare ska jag möta upp tjejerna. Hoppas att allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0