HOOK-UP

Så fort jag har fallit för något snyggt som jag verkligen vill ha, så har jag ofta otroligt svårt att bara släppa det. Sen händer det ofta att just det jag vill ha tar slut, min storlek finns inte kvar osv (detta har hänt löjligt många gånger, speciellt senaste tiden) men det gör det bara ännu svårare för mig att släppa det. Kan gå och tänka på något hur länge som helst verkligen.
Just nu är det dessa saker jag har fastnat för:
Någon som känner igen denna egenskap? Visst är det bra att vara envis, men det kanske inte är det bästa i alla lägen. Speciellt om det handlar om någonting som verkligen inte går att få tag på.

Kommentarer
Postat av: yasse

haha, samma häär döh! :)

det är enormt jobbigt! men typ shortsen med usa flaggan på vill ja ju ha. och dom finns ju att köpa på topshop och tråkigt som det är finns ju int topshop i lkgp! :(

2011-07-02 @ 16:37:43
URL: http://yasseghaffari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0