sommarklänningar

Är det någon av er som har börjat kolla efter klänning till skolavslutningen än?

Själv har jag bara småkikat än så länge, när jag kollat runt efter andra kläder. Det börjar ju komma en del nu i alla fall, även fast det såklart kommer hinna komma inte mycket mycket mer.
Jag har tänkt att jag ska tipsa om olika klänningar från ett gäng av mina favorithemsidor. Så då och då kommer det upp inlägg där jag har valt ut cirka fem klänningar från en hemsida och som jag tipsar om här i bloggen. Hur låter det? :)

Jag tänkte börja redan här och nu, men att tipsa om ett par klänningar från Asos.
Enjoy!
Åh, jag föll pladask för nästan alla dess klänningar! Ljusa, söta och perfekta. Vissa är lite enklare, t ex den första och den näst sista, medan andra är lite finare, som nummer 4, men alla passar garanterat till skolavslutning/konfirmation/student mm. Supersöta!
Alla kostar under 500 kronor också, finns att hitta hos Asos som sagt.

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

älskar verkligen älskar den första!<3

2011-03-29 @ 20:24:00
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0