Dr Denim

Dessa jeans/jeanstights som jag köpte i veckan fick ni se lite snabbt när jag visade upp en outfit, men nu kommer lite fler bilder på dem (dock inte jättebra men det får duga) . Har ju redan två par från Dr Denim, men mina svarta har blivit så slitna, och mina andra svarta från Bikbok har jag ju jämt annars just för att jag trivs så jäkla bra i svarta jeans. Kommer fortfarande använda mina andra Dr Denim, de är ju snygga även när de blir lite slitna, bara det inte går hål på baken haha, men kände ändå att det var dags för ett par nya svarta och fräsha. Dessa är dock inte precis likadana som mina gamla, utan de är en ny modell som är högre i midjan, plenty heter den. Men annars är det precis som de andra, lika stretchiga och supersköna. Skulle helt klart kunna leve i dessa jeans!

Dr Denim/Carlings - 399 kronor.

Kommentarer
Postat av: Style by Elin

Kan man ha samma storlek på Plenty som man har på Kissy? Är sugen på att beställe ett par!

2011-05-30 @ 21:17:01
URL: http://stylebyelin.se
Postat av: E

Ställer samma fråga? :)

2011-09-03 @ 16:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0