finally

Gissa vad som kom hem till mig för någon vecka sedan? Jo, mina shorts från Runwaydreamz!
Anledningen till att jag inte har visat eller använt dem än, är att jag ska sy in dem lite. Hade tänkt vänta med att visa dem tills jag är klar med det, men nu kände jag att jag inte ville vänta längre. De ser inte exakt ut som på deras hemsida, eller det är ett annat märke på jeansen och lite annan färg rättare sagt, men så är det ju när det är vintage jeans. Tycker att de är sjukt snygga i alla fall, och det kommer nog gå att fixa så att de passa bra tillslut också.
Här har vi helt klart ett par nya favoriter! Kan knappt vänta med att använda dem.

Kommentarer
Postat av: caroline

så där såg ju inte shortsen ut på hemsidan :o bakom typ, har du tagit bort den här lappen som ska sitta där uppe på baksidan eller var det ingen?:) och kan du svara på min fråga jag frågade i din frågesida? Ska nämligen beställa ikväll och väntar bara på svar från dig hihi :)

2012-04-18 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0