271209

Tja (: Varit med nea,anna,karro&clara idag (L) Va hos mej ett tag först, sen gick lite, till flamman. Sen till anna :) Körde rock band, jag äger på trummor (hh) Och så är jag kär i annas nya plattång + våffeltång (a)
Nu är jag hemma, har ont i huvet (n) har typ jämt dt. Måste fixa med franska läxa oxå. Ja, franska läraren gav oss läxa över lovet, vilket alla andra lärare var nog med att inte ge oss. *suck*. Jag tänkte skrivaut ngr fina bilder & sätta i en ram på mitt rum. Håller på lite, tar bort en annan tavla, byter plats på en o så (:

pusshey :*

//emilia ♥

 

dagen outfit:

hoodtröja - peak performance
grön Jet set klocka - ur&penn
mjukisbyxor - bikbok
men först jeans - bikbok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0