JULLOV!

hej ♥

gårdagen såg ut så här:
först skola. Vanliga lektioner fram till kl.13. Sen mentor tid. Typ städade ut skåpen & så och sen såg vi på film och åt godis ^^ Holmström typ somna! ;p Sen gick jag & karro o fikade på Wanye's. Sen tillbaka till skolan på julavslutning. Några sjöng, rektorn snacka o blabla.. Sen fick vi betygen och sen.. JULLOV! :D  gryymt skönt!
Sen hem till nea med bästa (L) typ åt och hade paketlek. Jag fick en ögonskugga,lite godis och nagellack  =) bäst med er iaf :*
Idag vet jag inte vad jag ska göra, ngn som vill hitta på något? :D annars blir det att bara vara hemma, njuta av att jag har jullov ;)

puss :*





rudolfar med röda näsor (HH)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0