fullspeckad dag

Hej! :) Nu är jag äntligen hemma & ska andas ut lite innan det är dags att sticka igen.
Det var typ inte ngt spec i skolan idag, Mr pirot dansade? HAHAHA, ingen vacker syn ;) Sen gick man på stan med emma, karro & ebba :) Köpte en ring, söt rosett, ögonmakeup penna & en grej till syster som fyller på lördag :) Vi fikade på subwayidag igen. Sen vare dans, körde mke hårdare i dag än vad vi brukar göra. Sen hem, äta och nu satte jag mig i soffan med datorn ett tag. Ska om en halvtimme iväg på skolanhandboll. Först hade jag inte tänkt att jag skulle spela idag, det var ju egentligen bara en match med tjejerna jag skulle spela. Men så hade dom för några tjejer idag först, så då skulle jag va med. Men sen så blev vi typ för många nu ist, men aja det löser sig. Just nu är jag rätt trött i hela kroppen, men det är bara att ladda om. Möter kvinneby, jag tror att vi kan räkna med stryk ;) Men sån inställning ska man inte ha, vi ska tänka positiv nu och vinna! :) Haha, lycka till kanske? Pusshej (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0