HAHAHHAHAH

Sorry för väldigt sen uppdatering idag, men har inte haft tid och inte heller så mke att blogga om. Skola iaf, inget speciellt. Förutom att jag & emma har garavat, men det är väl inte så ovanligt. HAHAHAHAH. På life skills ;) troll (i)
Sen hem och på träning. Hade ingen tränare idag, men vi körde ändå ;d Jag va rätt speedad? ;)
Nu har jag hunnit fortsätta lite på min bild som måste blir klar snart. Det är fortfarande den där man ska klippa ut jättesmå pappersbitar till och sen klistra på, jobbigtjobbigt. Har kommit rätt lång iaf.
Smarta ord jag hörde från syster:
Skratta aldrig åt en blatte på cykel, det kan vara din cykel han cyklar på. Thahahahah.
Hörs imrn, valborg ju! :) Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0