min mobil lever ;o

Packat lite & sen bara chillat vid poolen idag. Hur skönt som helst :) Nu ska jag strax äta mat, sen packa färdigt & så skulle vi kanske åka en sista sväng här på ön innan det är dags att åka imrn.
Haha, förut idag så slog det mig helt plötsligt att jag inte hade kollat min mobil på jättelänge. Shit tänkte ja, jag har inte haft den på flera dar, var ären!? Typ sprang runt o leta massa men hittade den inte. Så ringde jag till den. Hörde först inte var den var, men sen så lät dt från soffan ;o Tog bort en massa kuddar, sen tog bort själva stora soffkuddarna, & där, inkörd under värsta kanten låg den, o typ satt fast. Thahah, hur hamna den där då? ;d Hitta den ju iaf (y) ;)
aja, pusshej (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0