segt.

ååh, så trött jag blir -.- Nu funkar dt inte att koppla ihop varken mobilen elr kameran med datorn. När jag kopplar inte kameran så märker den inte ens ngt, inget kopper upp. Mobilen reagerar den iaf på, men så vill den bara hålla på med massa nätverk o skit. Lyckade koppla ihop dem med bluetooth tillslut, men så går det inte att föra över alla bilder utan man mst sitta & klicka och ta en itage, och så tar dt typ 15 skeunder. Gud så trött jag blir -.- Har ngr bilder från mobilen på datorn nu iaf, men det var ju på kameran jag hade alla. Aja, får försöka lite till, annars får pappa hjälpa mig nån gång när han kan, elr så får jag ta dt till syrrans dator.
Men ngr bilder från mobilen iaf :D

TIMES SQUARE

ROCKEFELLER CENTER, TOP OF THE ROCK





JAG TRÄFFADE SVAMPBOB (h)



MIN FAVORIT (a)

frappucino, double chocolaty chip (y)

Mer bilder kmr, från florida o så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0