skittles (hh)

Idag gick vi upp lite tidigare för vi skulle på "utflykt" ^^ Shit, jag undrar hur det kommer gå för mig när jag ska till skoaln igen & mst gå upp tidgt :o Dt var asjobbigt att gå upp efter åtta iaf (a) Sen åkte vi till Everglades o därifrån åkte vi på airboat tour för att se aligatorer. Man satt i en båt (airboat) som typ inte hade ngt tak elr ngt, knappt ngr kanter, och sen åkte man genom små kanaler som fanns där. Det var träd på båda sidorna så det blev som att man åkte i en grön tunnel på vattnet. Och så körde gubben skitfort. Jag lovar, dt gick supersnabbt! Men dt var kuul :D Och "tunnlarna" var inte så stora heller, hehe. Så det var tur att han verkligen kunde styra ;) Sen såg vi aligatorer också, vilket var själva grejen (i) Åkte i ungefär en timme i båten.
Sen på hemvägen stannade vi på Coconut piont, ett shopping ställe ;D Köpte skor & lite smink. Sen, äta o så. Nu på kvällen var vi på ett stället som hette Tshirt hut ;) Köpte tshirts (i) Värsta coola, haha. Visar sen nån gång.
Juste, jag har ätit skittles idag också, thaha. Värsta goda godiset. Bäbis godis (a)
pusshej :*
skittles (h)

Kommentarer
Postat av: clara <3

Har du sett nåt av det där topModel sminket? Covergirl duvet?? ;)<33 saknar dig skitmycket!! PussoKram<33

2010-04-08 @ 12:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0