sunshiiiiine!

Vilket härligt väder! =) solsolsol! Kunde till och med ha kortbyxor på gympan i skolan. Kanske låter lite konstigt att jag tycker det är skönt väder eftersom att jag precis kommit hem från 30 graders värme, men jag förväntade mig att dt fortfarnde skulle vara kallt & blött här hemma i sverige när jag kom hem. Men nejnej ;) Hoppas bara att det fortsätter vara varmt.
Idag har jag garvat 10 gånger så mke som jag har gjort dom senaste två veckorna trorja ;d Hahahah, tack vare emma. Ingen är bättre på att garva & att få en att garva en emma, jag lovar! Hahahahha. Fick höra Raffi sjunga baby & emma lyssnar på bethoven (i)
Köpte glass med emma, karro & ebba sen (y) Nu hemma, kollar lite på tv & ska strax på dans. Jag orkar typ inte plugga ngt idag till so, får se om jag gör dt. Annars tar jag det imrn.
Skriver nog inte mer ikv, så görs imrn :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0