SVERIGE (h)

Nu är jag hemma! Men jag är sjukt trött. Har dygnat ;) elr mer än dt, har typ varit uppe ett & ett halvt dygn (i) Och bara flygplan & suttit och väntat hela tiden. Underbart. Nej ;d Tror aldrig att jag har varit såhär trött. Men på sista planet så piggnade jag till lite iaf. Innan det när vi satt i Amsterdam var jag så trött att jag inte ens orkade lyfta armen, och jag bara garvade hela tiden. Löjligt trött, thaha ;d   Men hemma nu iaf :) Har tagit en dusch, vilket var grymt skönt. Har börjat packa upp lite också. ( Ojoj, dt brukar jag alltid försöka undvika så länge som möjligt att göra ;) ) Sen ska jag sova. Åhh. Borde egentligen plugga, men det orkar jag verkligen inte.
Är det bra med er annars? :)
Bilder från resan laddar jag upp senare när jag orkar och har tid.
pusshej (k)

Kommentarer
Postat av: ullis

ja deet är bra med mig förutom att min arm är blåslagen:( Men vi MÅSTE ses snart mamma! Jag saknardig så hjärtat brister!<333333333

2010-04-13 @ 08:17:37
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0