top model

Ah. Jag blir så trött när det inte funkar att koppla ihop mobilen med datorn. Jag gjorde det typ för en vecka sen, så varför funkar det inte nu? Kameran har laddat ur också och jag hittar inte laddaren nånstans. Blä, orkar inte.
Jag är rätt trött nu, så det blir mysdag idag. Ska bara vara hemma & inte göra en skit. Tänkte kolla på top model som jag spelade in i måndags som jag inte har hunnit kolla på än. Kanske sätter på house boxen senare, elr ugly betty? ;) Haha, vi får se. Borde egentligen sticka ut & springa också, men det kan jag ta ikväll isf. Nu ska jag bara chilla, hörs sen!
Mysoutfit
fleece tröja - intersport
tights - gina
favvo tofflorna (a) - din sko trorja? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0