torsdauug :)

Tja, Mr Meechan är bög :) Elr ngt. Missade ett engelska prov när jag var borta, men vill göra det nu så har jag dt gjort sen. Men jag får typ inte göra dt ;o Frågade för ngn dag sen om jag kunde göra dt idag, han ba kanske, javenne? typ. Sen så fick jag inte göra dt idag, o kommer säkert inte få dt imrn heller. men brukar dt inte vara tvärtom elr? Läraren tycker att man ska göra dt men själv vill man inte? ;) aja.
Fick tillbax NO proven idag. Mr Reid frågade innan vem i klassen vi trode hade fått bäst resultat. Massa ba EMILIA! Jag ba eeh? För att jag fick bra en annan gång betyder väl inte att jag fick bäst nu? Men typ jag emma & ebba kom på delad trea i klassen ;) Fick MVG så är nöjd :) Sen kutade vi till bussen (i)
Hemma nu, äter vindruvor. Strax volleyboll (y)
häjdå (k)

Kommentarer
Postat av: Rdhbnb

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-06-07 @ 20:29:10
URL: http://rdhbnb.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0