17e augusti

Hej allihopa! :) Förlåt för att jag inte har skrivit något tidigare idag, men jag hann inte göra något inlägg innan jag skulle till bussen, och jag kom inte hem förrän ett tag sen.
Idag hade vi mentor tid i två timmar på morgonen, och restan av dagen hade vi vanliga lektioner. Och så gick brandlarmet, elr det var ngn som tryckte på det. När vi gick ut så smällde karro upp dörren, och så studsade den tillbaka precis när emma kom. Och fy fasen vad vi stod och garvade där ute, HAHAHAH. Och så stod vi och väntade på rektorn som tydligen skulle komma och hämta oss vid ett klassrum, men han kom inte? Och så satt alla i aulan redan när vi kom in haha.
Efter skolan stack jag, emma & ebba till karro :) Jäklar vilket väder det va då? :o Började regna när vi va på väg till bussen, sen när vi gick av och skulle till karro så blixtrade det o massa.
Kollade på film hos henne. Kom hem för en stund sedan, här ätit nu och ska kanske springa.
Här kommer en outfitbild från idag
Dålig bild, men emilia hade lite bråttom ;)

pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0