ännu en sväng till stan ;)

Det blev stan med emma & karro idag :) Typ det ända jag har gjort den här veckan haha.Kanske blir imrn också hihi. Iaf,.. Jag köpte inget, ni vet nog varför ;d Vi åt lunch på steeve's, kycklingsalladen där är hur god som helst! Och sen innan vi åkte hem så tog vi en glass på donkään (a)
Jag försökte skicka in ett inlägg förut, men det var ngt fel.
Nu ska jag snart sticka och springa. Det är ju riktigt varmt idag, underbart (y) Men vi får se hur det går med springandet då ;)
Puss snygging :*
Lite snygg bild så där hihi :D

Kommentarer
Postat av: ullis

jo men visst, härlig min man har då;p<3

2010-08-12 @ 22:12:32
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0