gymmet

Vädret kan ta sig
Hej bloggen :) Blev att träffa anna idag som sagt. Va hos mig ett tag, åt här och typ satt vid datorn ;) Sen gick vi till henne, i regnet, och bakade chokladmuffins (y) Goda blev dom. Sen kollade vi på film, elr vi började kolla. Precis när vi hade fått igång den typ så skulle jag hem. Får se klart den ngn annan dag. Den verkade vara rätt spännande.
Sen stack jag och sis till gymmet. Gick inge vidare i början, men bättre sen iaf. Nu ska jag duscha och sen äta, är superhungrig!
Har inte varit på superbra humör nu ikv ;) Min iPhone kom inte idag, men den är i Linköping (ska tydligen hämta den på ica skillingen ist för på flamman som det annars brukar vara?), det är bara brevet vi väntar på för att kunna hämta ut den. Haha, rätt irriterande att veta att den är så nära. Men imrn så!
Hörs senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0