I'm not the one who wants to hurt you.

Shu brä :) Min kväll är inte mycket att skriva om, har inte gjort en skit typ. Men det är skönt det också. Har kollat på tv, suttit vid datorn & musiik, that's it. Nu kom jag på att jag skulle ha målat naglarna. Varför gjorde jag inte det? Det är dom i stort behov av kan jag säga, har haft samma svarta läänge. Men det orkar jag inte med nu. Elr kanske,.. ska ta bort det gamla iaf.
Okej, hur äre med er då? :D allt bra?
Nu ska jag fortsätta dunka musik, fast har inget nytt att lyssna på (n) Så jag sitter och bläddrar i min spotify lista, hittar massa gamla trevliga låtar ;) Någon som har ett bra låttips? :D Skriv gärna!
puss ♥

Kommentarer
Postat av: ullis

sötan:*

2010-08-09 @ 20:21:29
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/
Postat av: Corneliusstina

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-05-26 @ 15:36:02
URL: http://corneliusstina.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0