jäkla svenneväder :o

Hellu :D Vilket jäkla väder det va nyss då? :o Det bara hällde ner, och sen åskade det och blixtrade också, för er som inte märktre det ;) Lite små mysigt sådär, men det går en gräns när man inte ens vågar ha i nätverket för att det åskar & blixtrar som fasäään. Nu har det ju slutat iaf.

Annars då? Vad har ni för er? :) Jag har typ inte gjort något alls, läste ett tag typ för det va inget bra på tv, haha nolife.

Juste, fick hem nytt skal till min iphone idag. Man fick beställa ett skal som man fick gratis, för det var ngt konstigt med täckningen om man inte hade det,.. Jag valde ett genomskinligt iaf, tycker att baksidan är sy snygg så jag vill kunna se den ^^ Det kom en månad för tidigt haha. Skulle ha kommit i september, men jag klagar inte ;)
datorn speglas i skalet ;d Inte mke att kolla på ändå, det är ju genomskinligt hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0