Morden i Midsomer

Har kollat på tv, sista avsnittet av Morden i Midsomer för säsongen idag. Haha, jag har bara sett två avsnitt nu i sommar ;d Tycker att det var ganska bra ikv ändå, fast typ alla personer verkade rätt knäppa? ;) Det var bättre mord än förra gången jag såg iaf, hah. Det var avsnittet som en tant halshögg massa folk, och sen när man hittade kropparna och huvudena så såg allt sjukt fejkat ut.
Sitter nog ett tag till vid datorn innan jag ska gå och lägga mig. Typ nån timme till ;) Godnatt alla söta :) ♥

Kommentarer
Postat av: li

ja har typ sett alla morden i midsomer;)<3

dethär programmet var inte den bästa!!! ;P

2010-08-04 @ 11:41:40
URL: http://liforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0