orienterar-Leif, höhöhö

Sprang femman i vidingsjö förut. Det var superlerigt, och så kom ett orienteringslag på typ 20-30 pers som körde intervaller eller ngt. Så först sprang jag om dom när dom stod och vilade ett tag, sen helt plötsligt började alla dom kuta och bara dundrade förbi. Sen efter ca 400 meter så stannade dom och så sprang jag om dom, men så kom dom igen.. Och det var inte precis så att dom sprang på led en och en efter varandra, utan dom sprang flera i bredd så dom höll på att springa in i mig, elr över mig ;) Haha, lite smått irriterande var det iaf, så det gick sådär.
Har pluggat so en liten stund. Nu: fångarna på fortet.

Kommentarer
Postat av: Abdulidunn

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-05-16 @ 23:39:29
URL: http://abdulidunn.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0