REDKEN

Det var två Redken-produkter som jag beställde för en vecka eller två sen. Det tog ett tag för dom att komma, tror att dom levererades från Storbritanninen. Men idag så kom dom! :)
Anti-snap och Iron Repair, båda i Extreme-serien.
Jag har provat Anti-snap tidigare, och jag tyckte att den var jättebra.
Redken-produkter är ganska dyra, om man går till en frisör kan man få betala 400 kronor. Jag beställde från en sida som heter vivamondo, och där kostar de flesta ca 200-330 kronor. Frakten kostar lite också, tror att det var 30-40 kronor, men det blir ändå betydligt billigare.

Kommentarer
Postat av: Mortentilde

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-12-09 @ 07:03:05
URL: http://mortentilde.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0