stauun :)

Hittade rätt mke på stan idag, hehe. Här kmr bilder, dom är inte bästa precis, men iaf.
mjukisbyxor Bikbok 199 kronor. Supersköna är dom!
väska Accent (elr vad det heter, i gränden iaf ;)) 399 kronor.
Jag vet, jag köpte en väska förra veckan. Tänkte lämna tbx den när jag köpte den här ist, men hittar inte kvittot. Mamma kanske vill ha den andra, annars kan jag använda båda ;) Tyckte att den här va finare iaf.
jeanstights med dragkedjor, Emilia like!, Vila 279 kronor,
militärgrön tshirt h&m 49 kronor.

skärp Gina 129 kronor
armband Bikbok 79 kronor, like it!

Köpte ett par svarta tights också, och typ ansiktsgrejer.
En liten hemlis.. vi köpte ngt i alla affärer vi gick in i hihi :p
Vad tkr ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0