ullis :)

Hej kebab! :D
Ullis åkte nyss hem, så jag sitter här och chillar medan jag väntar på maten ;d
Jag åkte hem till henne på förmiddan. Vi gick ut med Viggo och pantade burkar innan vi stack in till stan. Åt på donken (a) och gick och kollade lite. Köpte ett pennskrin, elr jag ska ha det som pennskrin, men man kan ha det som en stor plånbok elr vad som helst trorja. Kommer bild här nedanför. Och sen köpte jag nagellacksborttagning. Mitt tog slut igår, så jag hann bara ta bort på tre och en halv nagel hah (h) och en Vitamin well :D har ni smakat dom? Galet goda enligt mig.
Vid 3 typ stack vi hem till mig, och det var sjukt varmt på bussen :o Va här ett tag, sen stack vi ner till ån och bada. Kaallt vare, enligt mig iaf ;)
Här kommer ngr små bilder från idag, börjar dagens outfit.
blommigt linne - gina
svarta shorts - gamla från bikbok
väska - monki
vita converse



'Jag ser ut som Emil i Lönnerberga!'
Hahah, jo lite ;)
gullet :) ♥
plånbok/pennskrin elr vafan ;)
monki 80 kronor.

Juste, jag har inte haft ngn otur idag! Inte än iaf,...mahahah.
Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: ullis

EEEEEEMMMMMMMMMMIIIIIIIIILLLLLLLLLL!!!!!!

hahahahhah! Ojj.. men bilden när jag är vid vattnet ätr jag helt svart på kinden!!!

men skicka bbilderna?:D<33

2010-08-13 @ 18:26:33
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0