17e december

Godmorgon :)
Jag är riktigt taggad inför dagen! Om mindre än 12 timmar har jag jullov! Jag har knappt insett det än. Så himla skönt det ska bli. Och att vi får jullov först i hela Linköping gör inte saken sämre heller haha ;) Alla andra får det på måndag eller tisdag. När får ni jullov? Det kanske är några som redan har det nu?

Det kommer inte blir så mycket uppdatering för mig idag. Först har jag vanlig skoldag, men det kommer nog bli ganska slappt ändå, mest film tror jag. Sen går jag ner på stan ett tag med några tjejerna från klassen och sen går vi till Halong (Annikas restaurang) och äter. Sen strax innan sju ska vi vara tillbaka på skolan för avslutning. Sen får vi betygen, säger god jul och blabla, sen har vi jullov! Efter det sticker vi tjejerna hem till Annika och har paketlek :)
Så vi hörs ikväll, men jag ska försöka att mobilblogga nån gång under dagen.
Ha en toppendag allihopa! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: HANNA

Kul att du är med! Vinnaren kommer senare idag :)

2010-12-17 @ 09:06:24
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: B E L L A H U U Y N H ~

Vem vann dagens blogg ? kika in nu :d <3

2010-12-17 @ 16:21:09
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: HANNA

Vinnaren av dagens blogg är uppe! Kolla om det var du, och om inte så har du en ny chans redan idag! :D

2010-12-17 @ 17:38:50
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0