3e december

Godmorgon allihopa :)
Hur är det med er? Med mig är det super.
Jag har precis slängt ner det sista grejerna i väskan och ska strax gå iväg mot busshållplatsen, i snöigt väder. Men det är inte mycket som kan rubba mitt glada humör idag, inte vädret iallafall.
För er som inte har läst det så ska jag till Julia i helgen. Så kl. 15.30 hoppar jag, Anna, Linnea, Clara och Madde på bussen mot Stockholm. Sen åker vi vidare till Julia i Saltsjöbaden :) Helgen kommer blir grym, jag är riktigt taggad!
Jag kommer hem på söndag kväll, vid kl. 18 nån gång. Det kommer inte blir mycket uppdatering för mig i helgen, men jag skickar nog in två inlägg per dag ungefär. Jag har tidsinställt ett par inlägg som kommer upp under helgen också.
Vi hörs senare, ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0