close to the goal

Hej allihopa :)
Plugg och Bonde söker fru, så har min kväll sätt ut.
Någon mer än jag som tycker synd om Thomas på Bonde söker fru? Haha, stackarn asså. Jag har inte gillat honom ända från början, men nu kan man nästan inte annat än att tycka synd om honom. Ingen gillar honom ju :( Så himla misslyckad man skulle känna sig...
Hah, aja.
Jag tycker själv att det känns tråkigt att jag inte har tid att uppdatera så mycket här på bloggen nu, jag vet inte vad ni tycker? Men skolan och annat måste komma före bloggen. Jag påminner er om igen att snart har jag inga skolarbeten kvar. Jag har ett prov på Shakespeare i morgon (varför ska man ha prov på det egentligen? vi har ju ett grupparbete om honom redan...) och en uppsats som ska lämnas in. På fredag har jag sista provet och nästa vecka är det en till grej som ska in bara. Sen är jag friii :)
Hoppas att allt är bra med er, pusspusspuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0