Dag 1 - presentera mig själv

Jag ska inte berätta alltför mycket personligt om mig själv, exakt var jag bor och heter osv, för jag har lärt mig att det ska man inte skriva på internet. Inte för att jag tror att mina läsare är kidnappare eller pyromaniska gangsters eller något i den stilen, men man ska vara på den säkra sidan... ;) Hah, okej, lite allmän information om mig då :)

Jag heter Emilia Lindgren och bor i Linköping där jag har bott hela mitt liv. Jag är 13 år, född den 14e mars. Jag går på Internationella Engelska Skolan, vilket ibland anses vara en pluggskola. Det stämmer kanske på vissa sätt, vissa perioder har vi väldigt mycket pluggande, men jag trivs bra.
På min fritid gillar jag att träffa kompisar, träna, shoppa och chilla. Jag har spelat handboll och volleyboll, men jag går inte i någon sport för tillfället utan jag tränar mest på gym. Jag älskar att resa och jag har redan nu beslutat mig för att se stora delar av hela världen under mitt liv.
Ja, vad kan man säga mer? Än så länge låter det lite som Nu ska vi lära känna varandra, ungefär som första dagen i skolan hahah.
Men ja, jag är en glad och lite rolig person som gillar att skämta. Envis kan jag vara också, om jag har gett mig in på något ger jag mig inte så lätt. Mot människor jag inte har träffat förut kan jag vara ganska blyg, men mot människor jag känner kan jag vara lite smått galen haha. Klantig och pinsamt brukar jag lyckas med att vara också ;) Men jag anser att man ska ha roligt i livet och försöka göra något kul av de flesta situationer.
Så, det var en del om mig själv. Ni får gärna fråga saker om mig, men tänk på att jag kommer troligen svara på en hel del frågor under den kommande månaden då jag ska göra denna utmaning ;)

Kommentarer
Postat av: linnea

vilken perfekt beskrivning, det är absålut du!!

mila är vääldigt galen, hahhahhahaah.

du är bäst , puss på dej :D



// neea

2010-12-14 @ 17:10:36
Postat av: Anonym

var köpte du tröjan? ;)

2010-12-18 @ 12:48:48
Postat av: Petra

Hej jätte fin blogg undrar bara fall du skulle kunna lägga upp en video eller bfoton på hur du gör ditt hår, det är så fint :):)

2012-09-04 @ 17:36:23
URL: http://Aminaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0