Dag 13 - den här veckan

Eftersom att det bara är drygt ett dygn kvar på den här veckan så skriver jag om nästa ;)
Jag har inte så jättemycket planerat, ska träffa Ullis på tisdag tror jag och Emma på torsdag. Det kanske blir någon sväng till stan eller så också. På fredag är det ju nyår så det ska jag såklart fira.
För övrigt så ska jag fortsätta njuta av att ha jullov. Jag kan tänka mig att det blir en hel del Gossip girl också ;) Jag anser att det gäller att passa på att slappa så mycket som möjligt nu när man har lov, så det tänker jag göra.
Har ni några roliga planer inför den kommande veckan? :) Det kanske är någon som har ett tips på något skojigt man kan hitta på?

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

vi ska ha skoooojjj på tisdag. sova över hos dig? med hela bunten, anna,linnea,du,jag?_:d <333

2010-12-25 @ 22:41:24
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0