Dag 15 - mina drömmar

Vem har inte massor av drömmar? Det tror jag att alla har! Några av mina är, vissa mer osannolika att det kommer slå in än andra, t ex att få hoppa fallskärm, åka till Kalifornien och Tokyo, träffa Justin Bieber och vinna flera miljoner på lotto. Som sagt, alla kanske inte är så troliga att de kommer slå in.

Vissa av mina drömmar är iallafall lättare att påverka, så som att gå ut skolan med bra betyg, få en bra utbildning, ett bra jobb och mycket pengar. Det ska jag försöka uppnå. Ett problem är ju dock att man kan ha för många drömmar, som inte går att uppfylla på en gång. Man kan ju t ex inte driva ett eget företag, vara modell, jobba på Liseberg och vara en rik hemmafru på en gång? Då gäller det att veta vad man vill mest, men det behöver vi inte prata om nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0