Dag 19 - detta ångrar jag

Så klart har jag ångrat saker som jag har sagt och gjort flera gånger, eller saker som jag inte har sagt eller gjort. Just nu är det dock ganska svårt att komma på något.
Jag har ångrat något som jag har köpt ett antal gånger. Har kommit på att jag har något liknande plagg eller att jag inte behöver det när jag redan har använt det en gång, så det inte går att lämna tillbaka det.
Jag ångrar lite, på vissa sätt, att jag slutade i volleybollen. Och jag ångrar att jag inte hoppade upp på den där jäkla hästen igen när jag var åtta och nyss hade ramlat av. Dock ångrade jag mig ett par år efteråt, så det var inte så mycket att göra då. Visst, jag kunde ju har börjat rida igen när jag ville, men det kändes liksom för sent.
Det är säkert många fler saker som jag har ångrat, men som sagt så är det ganska svårt att komma på just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0