idolfinal

Hej, har ni haft en bra kväll?
Eller en bra dag förresten ;) Min har varit super. Skolan var bara lite seg, jag kände hela dagen att jag bara ville sluta nununu! När vi äntligen hade slutat kändes det nästan som jullov. Så var det ju inte tyvärr. Men om en vecka så...
Efter skolan följde jag, Emma & Karro med Ebba till FACE. Hon fick sminkrådgivning, hon använde presentkortet som hon fick av oss när hon fyllde år. Det blev jättefint, jag blev riktigt sugen på att köpa en massa smink själv. Men nu senaste tiden har jag aldrig orkat med ögonskugga och sånt när jag ska fixa mig på morgonen...
Efter att vi hade varit på Face gick vi till Espresso house och fikade. Kan meddela att jag inte gillar chai-latten där.
Sen åkte jag hem en snabbis innan jag träffade Anna, Linnea och Madde. Vi köpte godis och resten av kvällen satt vi och tjockade oss hos anna framför tvn hihi :) Tycker ni att det var rätt att Jay vann idol? Jag hejade inte på någon speciell faktiskt, men jag höll nog lite mer på Minnah ändå. Tycker att hon sjöng vinnarlåten bättre iallafall, men aja.
Kom hem för ett tag sen, har tagit en dusch, riktigt skönt! Fast kanske inte så smart att jag gjorde det just nu, jag hatar att sova med blött hår ;)
Ska nog sova om ett tag, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0