kommentaaarer

Idag har inte varit en dag med jätterolig uppdatering känner jag. Men vissa dagar så vet man verkligen inte vad fasen man ska blogga om.
Så nu vill jag veta vad ni tycker :) Är det någon som tycker att jag ska börja videoblogga? Jag vet att det är några som tycker det i alla fall, men det behövs några stycken för att få mig att göra det haha ;) Är det några som tycker att jag ska ha en frågestund snart?
Och sen får ni gärna komma med tips på vad jag kan blogga om, och skriv vad ni vill se här på bloggen.
Jag vet själv hur det kan vara när man sitter och läser bloggar. Man bara läser, kollar på bilder osv, och glömmer bort att kommentera. Men ni som har bloggar vet hur roligt det är när man får kommentarer. Man blir genast mycket gladare och man får större lust att blogga. Ni som inte har blogg kan säkert tänka er att det är mycket roligare när man får mycket kommentarer. Så släng in en liten kommentar vettja :) Ett snabbt och enkelt sätt för att få se mer av det ni vill här på bloggen, och för att få mig glad hihi. Kom ihåg att det är för er jag bloggar.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt!

2010-12-15 @ 16:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0