mellandagsrea

Kom hem från stan för ett tag sen och jag däckade här i soffan direkt. Det var riktigt mycket folk på stan, vilket var väntat såklart. Men det känns lite väl, att man knappt kan röra sig utan att gå in i någon och att behöva stå i kö i en halvtimme inne i varenda affär. Jag gillar knappt rea heller. Eller visst, det är ju kul om man lyckas hitta något fint som dessutom är till ett bra pris, men det är just det som jag inte gör. Det är inte en jättetrevlig miljö att gå runt länge i heller, i varje affär är det helt packat med människor som är typ galna? Hahah, nej det är inget för mig. Jag köpte en fin t-shirt inne på Bikbok iallafall, men den var inte på rea.
Ska åka och träna om en stund. Försöka få bort en del av julmaten ;) Hah, nejrå, men det ska blir skönt att träna. Vi hörs, kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0