not enough time.

Hej bloggen :)
Det var riktigt skönt att hinna med en sväng till gymmet idag. När jag kom hem så åt jag, haha. Hade inte ätit något sen lunchen, så jag var superhungrig. Sen har jag pluggat och kollat på Bonde söker fru. Så skönt det ska bli att få det där franskprovet gjort i morgon, och so:n på fredag. Men har två prov och troligen en inlämningsuppgift nästa vecka också, så kommer nog inte kunna slappna av riktigt förrän det är gjort. Usch, jag gillar verkligen inte den känslan, att man känner att man har så mycket att göra flera veckor framöver. Men ja, här kör vi på hårt in i det sista. Skulle man inte kunna få några slappa veckor i slutet av terminen? Skulle sitta fint.
Nu är jag riktigt trött, men har lite att göra innan jag kan sova.
Min uppdatering har inte varit den bästa idag, inte på hela veckan. Och eftersom att jag inte är hemma i helgen och jag har en del plugg och annat att fixa med, så kommer den inte vara så bra den närmaste veckan heller. Jag vill inte behöva ta en bloggpaus, utan jag fortsätter att uppdatera så mycket jag hinner. Bloggen kan inte komma före allt annat, så jag hoppas att ni står ut med en lite lägre uppdatering. Men fortsätt att kommentera alla söta! Ni är bäst ♥
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: cornelia

nu har veckansblogg utsetts kolla om det blev just du! :)

2010-12-01 @ 22:16:39
URL: http://candevii.blogg.se/
Postat av: Ida

söt bild :D

2010-12-01 @ 23:37:11
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0