one blow from caving in.

Hallå :)
Är allt bra med er?
Med mig är det super, lite hungrig bara ;)
Mötte Ullis på stan efter lunch. Vi gick och kollade ett tag, sen satte vi oss och fikade och bytte julklappar hihi. Sen kollade vi ett tag till. Efter ett jäkla letande i alla stans affärer så köpte jag en body som jag tror att jag ska ha på nyår, tillsammans med shortsen jag köpte igår + ett par strumpbyxor. Sen köpte jag en julklapp också, den sista faktiskt så nu är jag helt klar med det.
Nu ska jag gå ner och hjälpa till med maten, magen kurrar! puss & kram ♥
Du är bäst gullet :*

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

du är bättre gumman<3

2010-12-22 @ 15:55:12
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0