paketlek

Hej :) Har ni haft en bra onsdagskväll?
Jag har haft en jättebra kväll med tjejerna. Först körde vi paketlek, det blev lite stressigt och smått hysteriskt där ett tag. Brukar ni också köra paketlek med era kompisar? Det är så kul ju! Sen åt vi och efter det körde vi ett roligt spel. Det är säkert flera av er som har testat "Med andra ord"? Jättekul! Riktigt hysteriskt, frustrerande och stressigt, och så sitter man där med tutor och skriker hela tiden. HAHHAHAH, gud vad vi garvade. Ni som inte har spelat det borde testa.
Sen kollade vi på Gossip girl och för typ 40 minuter sen gick de hem. Nu ska jag tvätta bort sminket och sen sova. Godnatt!
Jag är nöjd med min mugg som jag vann på paketleken hihi :)

Kommentarer
Postat av: Chili

sicken mugg:)

2010-12-23 @ 03:25:28
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0