polkagrisar

Hej på er :)
Skolan var rätt okej idag en då. Hade franskaprov sista lektionen, det gick sådär. På en fråga så stod det ett antal meningar på svenska som man skulle skriva på franska. En var Är ni från Sverige? Jag kom inte på vad det hette, så jag chansade. Det blev typ Vi är på Sverige? istället haha :) Smartsmart.
Träffade Anna och Linnea på stan sen. Gick och kollade lite, jag köpte nästan ett kilo polkagrisar. Nej, alla var inte till mig ;) De skulle vara till en adventsljusstake och sen skulle det ligga i en liten gullig skål som jag ska ha med mig i morgon.
Ikväll ska jag packa, duscha, plugga lite och fixa. Jag är sjukt taggad inför helgen! Men jag har en hel del att göra, så det blir inte så mycket uppdatering. Vi hörs senare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0