ryyyck!

Hej på er :)
Skolan var väl sådär idag. Hade prov på Shakespeare, det gick nog rätt bra. Lämnade in min uppsats om cykeln också, det känns skönt att ha det avklarat.
Jag, Ebba & Johanna har varit hemma hos mig i eftermiddag och fixat lite till vår idrottslektion. Det har gått bra, det är bara en grej (kan inte säga vad, för det är några som inte ska veta vad... ;)) som inte vill funka och som jag får allvarligt ryck på. Menmen, det ska nog ordna sig, hoppas jag. Förutom det så är vi helt klara nu :)
Ikväll måste jag plugga so till provet imorgon. Usch. Det handlar om klimat och grejer. Egentligen är det är så jättesvårt, men efter som att vi har alltihop på en gång så blir det jättemycket. Vi har knappt gått igenom allt på lektionerna heller, så det är bara att plugga på allt hemma nu. Den värsta biten alltså. Imorgon är det över iallafall. *Försöker tänka positivt*
Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0