turn it into something positive

Hej på er :)
Träffade Annika och Johanna på stan. Vi gick och kollade ett tag och det kändes som att vi sprang in i någon vi kände varannan minut. Först träffade vi Raffi, sen Emma och Karro, sen Noah, sen Ullis, Felicia och Elisabeth och sen Ida. Rätt många? ;d
Vi satte oss på Espresso house ett tag också, fikade och pratade.
Jag köpte ett par shorts, superfina! Jag vet dock inte riktigt vad jag ska matcha dem med, så jag får se lite. Visar senare iallafall.
Stack och tränade efter att jag hade kommit hem. Nu kollar jag på finalen av Top Model.
Hoppas att ni har haft en bra dag, kram kram!
Fick en liten flashback när vi satt och fikade. Jag tog en chokladfrapino och tänkte direkt tillbaka på den supergoda frappucinon från Starbucks jag track utanför Rockefeller center i New York. Längtar tillbaka!

Kommentarer
Postat av: yassse

Jaaaaaaag älskaaaaaaaaaaaar Staaaaaaaarbucks coffe!

Jag ska ta och köpa sånna här muggar som man får på cafeet , men man kan köpa det Ft coolt! :D<3333

2010-12-21 @ 07:48:06
URL: http://yasseghaffari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0