JAG HATAR MR PIROT

Jah hatar min franskalärare. Vi ska ha franskaprov nästa vecka, o han har inte berättat vad som skulle vara med på provet än. Jag trodde att dt var muntligt prov, alltså skulle jag inte behöva plugga super mkt. Han sa att han skulle berätta om dt imrn, men att man kunde gå in på schoolsoft ( hemsida som vi kan kolla läxor & annat) så länge o kolla om vi ville. O när jag kommer in på schoolsoft så står dt att det är skriftligt prov på fem kapitel! har han tänkt att vi ska lära oss fem kapitel på en vecka? Människan är fan sjukt i huvet.
haha, trevligt inlägg? :D Gör läxa iaf, men är klar snart. Sen blire att duscha o kolla på tv :)
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0