sälen :D

Nu är det bestämt. Jag ska åka med clara & hennes familj till sälen :D ska vara där i fyra dagar på sportlovet, och sen ska jag direkt till norge efter det, så jag hinner inte åka hem emellan ;) Men dt ska bli skitkul! Men vi ska inte göra som förra gången jag va med henne, hahah. Clara & jag har ett hmm, kan man säga hemskt minne? ;) Utelåsta,ingen hemma, bara strumpor. Hahahhahah,gud så lyckat! Men dt var inte kul då iaf, vi va bara typ åtta år! Så dt ska inte hända igen ;d
Att bero på ingenting, jag fick 32/34 rätt på NO provet som jag gjorde förra veckan. Men jag fick inte mvg, även fast jag bara hade två fel :o Va int dt lite taskigt? Fick bara vg+
aja, pusshej :*

Kommentarer
Postat av: clara <3

Hahaha! ;) gu vad hemskt det var! Stumpor i Strumpor <33 nee det kommer INTE hända!! :D:D<333

2010-02-11 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0