2010!

Hade ni en bra nyår igår? Nu är det iaf 2010!
Vaknade vid ett idag (men jag hade nog behövt sova längre egentligen ;) ) åkte pulka med clara ;) Sen va hos henne ett tag, kollade på film. Nu är jag hemma, supertrött. Blir att bara slappa ikv, och sova tidigt!

Min dator va helt otroligt seg idag, det kan vara internet det va fel på. Gav iaf upp för länge sen ;) sitter vi pappas dator. Synd att macbooken dröjer till februari, men förhoppningsvis så får jag den tidigare. Det var så att man får ganska mycket rabatt på macbooken om man läser på universitet, vilket min mamma ska göra nu. Men man måste ha ett kort då som visar att man är inskriven där, och det har hon inte fått än, och vi vet inte heller när det kommer. Men dom tycker att det är onödigt om vi skulle köpa den nu, ist för om en månad. Och eftersom jag inte behöver betala något själv så kan jag egentligen inte klaga. Men visst vill jag ha macbooken så fort som möjligt, jag är väldigt trött på min gamla nu. Men jag ska nog få den senast i februari.

puss :*
// emilia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0